همشهری آنلاین: محمود احمدی نژاد پنجشنبه 15 آذر در دیدار علما و روحانیون استان ایلام گفت: همه تلاش ها باید برای رشد، کمال و تعالی انسان ها باشد.

به گزارش ایرنا رییس شورای عالی فرهنگی با اشاره به اینکه هدف از خلقت عالم پرورش انسان های کمال یافته است، گفت: نقش مسجد در تربیت و پرورش انسان ها مهم و دارای اولویت است.

احمدی‌نژاد فرهنگسازی را مهمترین هدف کارها و امور در جامعه دانست و افزود : امروز باید با قدرت و توان بالا در صدد حل مشکلات مردم باشیم و بدانیم که همه کارها برای رسیدن به هدفی متعالی و بالاتر است.

رییس جمهوری با اشاره به حقیقت و جوهره کار فرهنگی که منجر به تغییر در انسانها می‌شود، تاکید کرد: کانون اصلی اثربخشی و جوشش در کار فرهنگی فطرت و دل انسانهاست.

احمدی‌نژاد بابیان اینکه نقطه اوج دعوت پیامبران و حاکمان در طول تاریخ وعده حاکمیت جهانی اسلام ، عدالت و ظهور انسان کامل است، خاطرنشان کرد: امروز بالاترین کار فرهنگی و رسالت اصلی ما دعوت به امام عصر(عج) به عنوان حقیقت هستی می‌باشد.

رییس جمهوری با تاکید بر اینکه جریانهای متعدد با تهاجم و هجمه فرهنگی همواره در پی تخریب انسانها هستند، افزود: جریان حق همواره در راستای آگاهی بخشی و نجات انسانها گام برداشته است.

رییس شورای امنیت ملی در پایان بر عزم و اراده دولت برای عمران مساجد در سراسر کشور و انجام کارهای اصیل فرهنگی اشاره کرد و گفت: حقیقت مساجد، کار فرهنگی و انسان‌سازی است و این امر وظیفه اصلی علما و روحانیون می‌باشد.

کد خبر 38453

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز